Strój do pracy
Głównie ubiór decyduje o tym, jak postrzegana jest dana osoba. Szef oraz współpracownicy patrzą bardziej przychylnie, jeśli strój jest odpowiednio dobrany. Chcąc zbudować swój pozytywne wizerunek, należy o to zadbać, choćby poprzez właściwy dobór stroju.
Ważne jest by ubiór zawsze był czysty, schludny i wyprasowany. Barwy ubrań do pracy powinny być bardziej stonowane, naturalne, pastelowe. Jaskrawe kolory nie będą dobrym rozwiązaniem. Minimalizm i elegancja to podstawa dobrego wyglądu.
Strój do pracy nie powinien wywoływać kontrowersji, zatem w przypadku kobiet dekolt powinien być zakryty, a spódnica powinna sięgać kolan. Przesadne eksponowanie swoich atutów będzie odbierane, jako brak kompetencji tej osoby i brak profesjonalizmu.
Dobierając dodatki do stroju ważne jest by nie przesadzić zarówno z ilością jak i kolorystyką. Wystarczy delikatna broszka, kolczyki czy bransoletka, bądź pasek czy szal zarzucony na szyję.
Do całości stroju, buty natomiast powinny być wygodne, nie za wysokie, a także powinny zakrywać palce.