Dziś nie budzi już chyba u nikogo zdziwienia stwierdzenie, że zdecydowana większość Polaków jest użytkownikami internetu. Coraz częściej wykorzystujemy sieć internetową do wszelakich aktywności: do wykonywania pracy, oglądania filmów, czytania książek i artykułów, do nauki oraz wielu innych. Internet jest płaszczyzną wymiany informacji i opinii dotyczących wszystkich dziedzin życia. Monitoring opinii internautów wydaje się zatem racjonalną metodą zbierania informacji, które mogą być następnie wykorzystywane prze reklamodawców. Duże zróżnicowanie użytkowników internetu pod względem wykształcenia, zarobków, poglądów politycznych pozwala na jak najbardziej wszechstronne poznanie opinii publicznej. Monitoring opinii internautów najczęściej jest przeprowadzany przez przeprowadzanie ankiet internetowych, do których respondenci są dobierani najczęściej metodą losową. Anonimowość ankietowanych zapewnia to, że ich opinie będą bardziej szczere niż te wyrażane w ankieta przeprowadzanych twarzą w twarz z ankieterem.
reklama na samochodach warszawa
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.