Gratisy dla klientów
Istnieją różne sposoby reklamowania swojej firmy – począwszy od telewizję, radio i prasę, poprzez social media, aż po rozdawanie ulotek na ulicy. Co jednak, jeśli przedsiębiorcy zależy na dyskretnej, ale nie mniej skutecznej reklamie? Otóż na to również są sposoby! Jedynym z ich jest inwestycja w różnego rodzaju gadżety firmowe, które później mogą zostać bezpłatnie rozdane klientom (któż nie lubi dostawać czegoś gratis?). Zatem inwestycja w długopisy, spinacze czy bloczki firmowe sygnowane logiem i danymi teleadresowymi może okazać się bardzo opłacalna. Inną formą reklamy jest co raz bardziej popularny marketing szeptany; w internecie pojawia się co raz więcej zleceń dotyczących fikcyjnych wpisów na forach, które mają zawierać swoistą „pochwałę” dla danego produktu czy usługi; wpisy te są fikcyjne, tworzone przez osoby, które z reguły w ogóle nie miały kontaktu z przedmiotem, o którym piszą, jednak pozytywne opinie skłaniają innych użytkowników do zakupu produktu czy też skorzystania z usługi.